cinta vs agama


membe ym aku ni mntk pndpt..aku pn xtau nk bg jwpn apa..hihi..
sapa2 yg pnh alami ke apa ke..pe pndpt korg?
ym ni dh 3 4 hri lps..mlm ni bru leh siar..bru dpt izin dr dia..haha..
luckys 21 : otomen
yusuf/ ultraman_88 : ya
luckys 21 : nak mintak pendapat ler
yusuf/ ultraman_88 : pndapt apa
luckys 21 : hurm
luckys 21 : ade girl ni chinese+bidayuh minat kat aku
luckys 21 : dia nak masuk islam
luckys 21 : tp dia nak aku bimbing dia
luckys 21 : dia nak aku jadi laki dia
yusuf/ ultraman_88 : aik
yusuf/ ultraman_88 : awek ang nk ltk mana
luckys 21 : n seperti ko tau aku da ade
luckys 21 : tu la pasal
luckys 21: pening ler
luckys 21 : pe pendapat?
yusuf/ ultraman_88 : xkn nk tnggl awek ang kot
yusuf/ ultraman_88 : ang ni pn
luckys 21 : aku ngan budak tu kawan je
luckys 21 : dia yg minat kat aku
luckys 21 : dia sblm ni mmg da minat kat islam
luckys 21 : adoi
luckys 21 : nak ditelan mati bapak nak ditelan mati mak
luckys 21 : adeh
yusuf/ ultraman_88 : dak tu cun ka
luckys 21 : ofcoz ler
luckys 21 : chinese + bidayuh
yusuf/ ultraman_88 : ang kira rupa ni
luckys 21 : aku xkira rupa
luckys 21 : aku lagi syg awek aku
luckys 21 : budak tu aku anggap kawan ja
luckys 21 : tp dia anggap aku lebih
luckys 21 : aku nak ckp kat awek aku
luckys 21 : tapi serba salah
luckys 21 : nak tolak budak tu plak mcm aku xsuka dia masuk islam plak
luckys 21 : adoi
yusuf/ ultraman_88 : hoho
luckys 21 : penin
luckys 21 : aku ingat nak p jumpa ustaz
luckys 21 : better ok rite?
yusuf/ ultraman_88 : ok sgt la tu
yusuf/ ultraman_88 : ssh tu nk wat pilihan
luckys 21 : tau xpe
luckys 21 : aku dah penin da ni
luckys 21 : aku syg kat awek aku
luckys 21 : tp dak ni melibatkan agama
yusuf/ ultraman_88 : ang knl dr mana
luckys 21 : budak tempat kerja aku
luckys 21 : aku keja hotel skrg
yusuf/ ultraman_88 : kje skli awek ang ke
luckys 21 : xla.. lain
yusuf/ ultraman_88 ): awek ang tau x
luckys 21 : xtau
luckys 21 : kalau aku bagi tau mesti dia soh aku p kat girl tu
luckys 21 : aku tau sgt awek aku
luckys 21: adoi
luckys 21: penin kepala
yusuf/ ultraman_88 : dak tu tau x ang ada awek
luckys 21 : xtau
yusuf/ ultraman_88 : adeh
luckys 21 : tu pasal
luckys 21 : adeh
yusuf/ ultraman_88 : ang dh brp lama dgn awek ang
luckys 21 : 2tahun
yusuf/ ultraman_88 : nnt jd mslh family plk
luckys 21: tu la pasal
luckys 21 : adeh
luckys 21 : nak solat jap mintak petunjuk
yusuf/ ultraman_88 : bgs la tu
luckys 21 : thanx k otomen
yusuf/ ultraman_88 : k2..buat yg trbaik la ye
luckys 21 : ok

yg pasti ni bkn kes raksasa..ni kes mntk pndpt je..ekeke

4 Ulasan

  1. ak sokong awek die...dh 2thun kot....huhu

    BalasPadam
  2. tolak cara elok..slow talk ka

    yg pntg jgn ptskn hbgn yg sedia terjalin

    BalasPadam
  3. leh membimbing gak kan walaupon sebagai kawan...besar pahala tuh....

    BalasPadam
  4. susahhhhh..~
    kasi taw la kat chinese tu.. yg da ade awek..

    BalasPadam