Perigi cari timba

PERIGI cari timba atau pergi cari timba? Kedua-dua kenyataan ini mempunyai dua konotasi berbeza jika dilihat sekali imbas, namun jika diperhalusi ia menjurus kepada pengertian wanita yang selama ini lebih bersifat tunggu dan lihat, bertindak sebaliknya dalam perihal membabitkan jodoh,petikan dari berita harian..pe pendapat korg?syok sendiri ke perigi tu?perasan hot ke?ke macam mana..haha..
awek idaman kalbu..hoho

8 Ulasan

  1. perigi cari timba...

    ade je..

    tp seganla

    BalasPadam
  2. apa kaitan pos tu dengan gambar awek yang cun tu...confuse aku weh...

    BalasPadam
  3. bukak purdah.. comel tu...

    BalasPadam
  4. bukak purdah.. comel tu...

    BalasPadam
  5. x bole ke perigi cri timba?
    huhu..

    BalasPadam
  6. Biasa je klu perigi cari timba. Kalau tak cari cepat2, ramai la andalusia....la ni pun dah ramai. Lelaki sikit berbanding wanita. So...cari cepat2 sapa yg belum berpunya. Lelaki relax je...saham dah semakin mahal.
    Zaman Nabi pun Ct Khatijah yg meminang Nabi...x ada salah pun, dan tak timbul syok sendiri melainkan gadis tu memang Gedik nk berlaki (ditujukan pada budak2 sekolah yg masih berhingus)

    BalasPadam