Tag

aku di tag oleh sis mcsue..so aku jawab la..hehe

1) Adakah anda rasa HOT??
xhot pun..biasa2 jela..cool gitu

2) Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
xsempat upload..wallpaper gelap,seram2

3) Cerita pasal gambar
gambar apanye?

4) Bila kali terakhir anda makan pizza??
bulan 12 tahun lepas kot..piza mak aku buat sendiri..haha..sedap dari yang beli.

5) Lagu terakhir anda dengar
lacrimas profundere- not to say.baru dengar tadi

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
layan lagu je..hoho

7) Selain nama sendiri, anda di panggil nama apa
yus,sop,ucop n ultraman

8) Tag lagi 8 orang
tak tag sapa2 pun sebab aku tak nak penyakit tag ni merebak..haha..jangan marah..lg pun malas kacau rumah tangga org.ekeke..

terus ke soalan 16.

16) berikan 5 yang anda tau tentang orang yang mengtag anda
yang aku tahu sis
mcsue ni jadi babysitter sehari je..lepas tu letak jawatan..haha..suka bergossip dengan kun...xcukup 5 xpe la..

17) persamaan antara kambing dan lembu
mempunyai ekor..kah2

18) perasaan anda buat tag ni
tq sbb di tag..hehe

19)adakah anda tahu si rizman itu sengal..
xtahu dari A ke z

20) gay or less
gay lang sipaku gay lang ke?haha..aku manusia biasa je macam lelaki luar sana..suka perempuan ..kuang2
lagi satu kalau xda awek tu gay ke?
sapa ajar korang mcm tu?ajaran sesat mana ye?hehe

0 Ulasan