TAG

Terima kasih buat sis fadzihani sudi tag saya..hehe



1.............Apa yg anda buat klu anda tahu member tikam belakang anda?

kalau berani tikam je dari depan..tikam dari belakang bermakna member tu penakut.buat tak tahu saja,banyak benda lagi harus difikirkan..

2............6 org dihati anda??
ayah
mak
kakak
adik
adik
adik
haha..cukup 1 family saya

3............Anda rasa anda COMEL?
saya tak berhak menentukan saya comel ke x..itu keputusan juri..ekeke..xda la..apa yang saya boleh bagi tahu,syukur apa yang di anugerahkan..

4..........Single or taken?
single

5..........Blog yg anda suka?
terlalu banyak....

6..........Adakah bilik anda kemas setiap ari?
haha..macam2 soalan ye..tak berapa kemas

7.........Lagu terakhir yg anda dgar?
lacrimas profundere-Adorer And Somebody

8.........last text mesej?
dah setahun tak pakai hp

9.........Last fon call?
dah setahun tak pakai hp

10.......Hari terakhir anda menangis?
dah lama..hampir lupa dibuatnya

11........List 5 warna kegemaran?
kuning,merah,biru,ungu,oren

12........Org terakhir anda ber YM?
Tak ingat plak..azizankadir kot

13.........Game yg anda paling suka?
formula 1

14.........Adakah anda peminat MCR?
tak langsung

15.........Apa perasan anda bla jawab TAG ni?
tq banyak2

16.........Anda rasa TAG ni best?
Ok juga sebab boleh bongkar rahsia orang..haha

17.........Ok TAG lagi 10 org?
maaf sangat2 terlalu banyak saya nak tag tp disebabkan hanya 10 orang..saya xdpt jwab soalan 10..hehe

2 Ulasan

  1. dengan jawapan yang ke 10 tuh maka terselamatlah aku dari jawap tag... tq bro... PEACE...

    BalasPadam