Duit nuffnang dah dekat rm3000 - yusufultraman.com
News Update
Loading...

Sunday, May 23, 2010

Duit nuffnang dah dekat rm3000

ehh...bukan 3 ribu tapi 3ratus..
tunggu hujung bulan je ni..mau tekan tebus tu..hehe
apa-apa pun syukur alhamdulillah boleh cashout kali ke 3 dah.
yang ni hasil kat 3 bulan kot,biasa la trafik tak tinggi slow la sikit.
sekian..

Share with your friends

27 comments

  1. ini kamu nye ke??ape rahsia...sila buzz saye

    ReplyDelete
  2. wow banyaknya...sebulan 100 dah?? dah bape total ngan Nffnang?

    ReplyDelete
  3. tak lama lagi boleh jadi otai nuffnang

    ReplyDelete
  4. wahhh hebat,,,,3 bulan dekat 300???tahniah otoman hehehe

    ReplyDelete
  5. wah cayalah.. boleh belajo ni

    ReplyDelete
  6. nice "trick" on the title.. =P

    ReplyDelete
  7. taniah!!
    aku punye baru bape henget..
    huhu..

    ReplyDelete
  8. sebulan 100.... hebat la bro... aku x sampai 10 hinggit... adoi... keep it up!!

    ReplyDelete
  9. syukur rezeki..
    hehe..tapi dlm sbln kena ada buff jgk kalau x mana nk smpai..haha

    ReplyDelete
  10. power la boleh dapat 100 sebulan...

    ReplyDelete
  11. haha..sori2..bkn kat 3 bln weh..4 bln kot..aku xingat td..hehe.
    yg btlnye cukup 300 tu tp ada 1 buff xabih lg..hehe

    ReplyDelete
  12. best2.... $$$$$$$$$$ kalo sembang sampai mati pun x jemu..

    ReplyDelete
  13. ui besnye...krole bru brape sen...heee:)

    ReplyDelete
  14. ok r ni... da leh banje2 k'kwn... hahha

    ReplyDelete
  15. broo...kite ni masih baru...tpi asal rm0.00 lgi...nk duit lu leh x?

    ReplyDelete
  16. wow!
    awesome...
    cane eh??
    cter la sket..

    ReplyDelete
  17. da 2 bln kowt letak nuffnang.. baru RM7.25.. adehh.. penat aihh -_-''

    ReplyDelete
  18. kayalh ultraman. Jom belanja. saya dtg sg petani yer. hehhe

    ReplyDelete

Notification
This is just an example, you can fill it later with your own note.
Done