Duit nuffnang dah dekat rm3000

ehh...bukan 3 ribu tapi 3ratus..
tunggu hujung bulan je ni..mau tekan tebus tu..hehe
apa-apa pun syukur alhamdulillah boleh cashout kali ke 3 dah.
yang ni hasil kat 3 bulan kot,biasa la trafik tak tinggi slow la sikit.
sekian..

27 Ulasan

  1. ini kamu nye ke??ape rahsia...sila buzz saye

    BalasPadam
  2. wow banyaknya...sebulan 100 dah?? dah bape total ngan Nffnang?

    BalasPadam
  3. tak lama lagi boleh jadi otai nuffnang

    BalasPadam
  4. wahhh hebat,,,,3 bulan dekat 300???tahniah otoman hehehe

    BalasPadam
  5. wah cayalah.. boleh belajo ni

    BalasPadam
  6. nice "trick" on the title.. =P

    BalasPadam
  7. taniah!!
    aku punye baru bape henget..
    huhu..

    BalasPadam
  8. sebulan 100.... hebat la bro... aku x sampai 10 hinggit... adoi... keep it up!!

    BalasPadam
  9. syukur rezeki..
    hehe..tapi dlm sbln kena ada buff jgk kalau x mana nk smpai..haha

    BalasPadam
  10. power la boleh dapat 100 sebulan...

    BalasPadam
  11. haha..sori2..bkn kat 3 bln weh..4 bln kot..aku xingat td..hehe.
    yg btlnye cukup 300 tu tp ada 1 buff xabih lg..hehe

    BalasPadam
  12. best2.... $$$$$$$$$$ kalo sembang sampai mati pun x jemu..

    BalasPadam
  13. ui besnye...krole bru brape sen...heee:)

    BalasPadam
  14. hehehhee nak jugak..wawawa

    BalasPadam
  15. ok r ni... da leh banje2 k'kwn... hahha

    BalasPadam
  16. broo...kite ni masih baru...tpi asal rm0.00 lgi...nk duit lu leh x?

    BalasPadam
  17. wow!
    awesome...
    cane eh??
    cter la sket..

    BalasPadam
  18. da 2 bln kowt letak nuffnang.. baru RM7.25.. adehh.. penat aihh -_-''

    BalasPadam
  19. kayalh ultraman. Jom belanja. saya dtg sg petani yer. hehhe

    BalasPadam