Cek nuffnang bulan 12 dan 2 - yusufultraman.com
News Update
Loading...

Sunday, May 02, 2010

Cek nuffnang bulan 12 dan 2


2 cek nuffnang masih dalam simpanan saya..
cek bulan 12 dan bulan 2 kot..
simpan buat tatapan sebelum ke bank..haha
korang pun penah dapat cek dari nuffnang kan?
kalau baru letak memang la tak dapat.
xpe kalau tak dapat lagi..pelan2 kayuh gitu..bila visitor dah banyak nanti
laju la tu earning korang..
entry saja2 je nih..bagi semangat kat member2 blog gitu terutamanya yang baru2 la..
hehe..semoga maju jaya.
lagi satu apa tujuan sebenar korang buat blog?

A-suke2 je buat
B-cari duit
C-menyelam sambil minum air

pilih2..kalau aku C la..blog pn kosong je,baik letak iklan nuffnang.ada jugak duit masuk pada xda langsung..kan2?setuju x..

Share with your friends

10 comments

  1. bestnya dah dapat cek. dni punya tak sampai2 lagi huu

    ReplyDelete
  2. cek saya yang pertama dah dapat pada jumaat lepas.seronoknya hehehe

    ReplyDelete
  3. bagusss aku pun tgh tunggu cek kelima aku ni...acehwah nak eksen gak...aku pun nak publish macam ko..tapi malu..macam poyo lak..tapi ape ade hal kan...duit kite da pun....

    dude tahniah tuk ko...go go cr wang lagik..aku pun sambil nyelam sambil menuba ni

    ReplyDelete
  4. haha..tudia..dh yg ke 5 tu,,
    byk2

    ReplyDelete
  5. setuju je laaa..yg penting masyukkkk

    ReplyDelete
  6. perghhh mmg mantap lah ko ni..asyik masyukk jer..tupun masih berlambak lagi tak bank in..klau uncle..mmg dah lama bersih segalacek2 tu hahaha

    ReplyDelete
  7. best nye dapat banyak check..
    Ajar la sikit ilmu mcm mane nak naikan trafik..
    saye nye nuffnang baru RM0.25 hehe~

    ReplyDelete
  8. tahniah bro... aku pernah dapat sekali je.. sekarang ada lah 3 angka malas nak cash outlagi..

    tips naikkan trafik guna backlink http://myvitrd.blogspot.com/2010/05/tips-tingkatkan-trafik-menggunakan.html

    ReplyDelete

Notification
This is just an example, you can fill it later with your own note.
Done