Cashout nuffnang ke 4 dan cabut gigi - yusufultraman.com
News Update
Loading...

Friday, July 30, 2010

Cashout nuffnang ke 4 dan cabut gigi


salam semua,selamat hari jumaat.hehe
syukur alhamdulillah cashout ke 4 selamat ditekan td..
cashout bulan 6 lepas pon blum smpai dah cashout lagi..
bulan ni 60 je...bulan 7 blog ni dalam keadaan kekalutan ckit..kejap ada mangga kejap ada hijau..ni ada hijau balik..ntah la susah nak buat keputusan..xsetia ke aku nih..haha.
balik dari cabut gigi td bukak acc innity tgk ada iklan baru..tu yang pasang tu.

first time aku cabut gigi..haha..seram jugak mula2 tu..niat nak cabut dua batang gigi..
tapi family aku kata doktor xbg cabut 2 sekali..ikot doktor jgk la sebenarnya
masuk2 je bilik tu doktor tu tnya nak cabut 2 sekali ke?
aku tnya dia balik,boleh ke?bole je dia ckp.5 kali dia suntik ubt bius..haha
sekali 5 kali da kena cucuk..makan pon xlg nih.sakit plak skrg mungkin ubt bius dah abih kot..




Share with your friends

7 comments

Notification
This is just an example, you can fill it later with your own note.
Done