Geng Kampung Pisang TV3 - Permusuhan di antara AG dengan Hairi bermula sejak mereka masih kecil dan berlarutan sehingga kedua-duanya dewasa. Kedua-duanya menjadi ketua bagi kumpulan masing-masing. Di sekolah, kedua-dua kumpulan ini dikenali sebagai geng buli. Kenakalan dua kanak-kanak ini memang memeningkan guru-guru.

Murid-murid lain takut akan kumpulan ini terutama FBI, seorang kanak-kanak yang baik dan pendiam, tetapi kuat menangis. Kerana sifatnya ini, FBI selalu dibuli oleh kedua-duanya. Bagaimanapun, Sari Yanti selalu membela FBI dan menyelamatkannya. Bapa Sari Yanti, Cikgu Deraman, mengajar di sekolah tersebut.

Disebabkan itu, Sari Yanti ada imuniti daripada diganggu geng buli tadi. Sari Yanti dan FBI menjadi sahabat baik. FBI jatuh cinta terhadap Sari Yanti dan berhasrat untuk berkahwin dengannya. Dengan berani, FBI berjumpa Cikgu Deraman untuk melamar Sari Yanti. Cikgu Deraman hanya ketawa mendengar lamaran kanak-kanak berusia sepuluh tahun. Tawa Cikgu Deraman menjadi cabaran kepada FBI untuk memiliki Sari Yanti suatu hari nanti.

Lakonan
Sari Yanti, AG, FBI, Kieran, Ikhwan, Hairi Safwan.

Mulai 14 Julai 2013 , Setiap Ahad, Jam 10 Malam di TV3 - 4 Episod