Wednesday, December 03, 2014

gambar dari fb Grand Brilliance

Sinopsis Gila Baby Lakonan Beto Kusyairy, Nadiya Nissa Dan Sharnaaz Ahmad
Mengisahkan Bob (Beto Khusairy) yang memerlukan sejumlah wang bagi membiayai pembedahan ayahnya yang sakit. Bob terpaksa mengambil jalan mudah dengan membantu Roy (Sharnaaz Ahmad) melakukan jenayah mencuri kereta.

Namun, percubaan pertama Bob untuk aktiviti jenayah dihalang dengan penemuan seorang bayi di tempat duduk belakang kereta yang ingin dicurinya itu. (sinopsis dari mstar - 28 November 2014)

Sinopsis dari youtube Grand Brilliance
Bob memerlukan wang yang banyak bagi membiayai kos pembedahan ayahnya di hospital. Dengan mengambil jalan mudah, Bob membantu Roy, bekas teman sekelasnya di sekolah yang selalu membulinya dahulu untuk melakukan jenayah mencuri kereta. Walaupun percubaan pertama Bob untuk aktiviti jenayah tersebut berjaya tetapi ada seorang bayi di tempat duduk belakang kereta yang dicurinya itu!

Bob kini mendapati dirinya diburu oleh beberapa pihak yang tidak akan berhenti selagi Bob dan bayi tersebut tidak ditangkap! Untuk mengeruhkan lagi keadaan, dalam perjalanan menyelamatkan diri, Bob bertemu Jaja yang mengugut Bob untuk membawanya sekali kerana ingin lari dari masalahnya sendiri!

Dapatkah Bob menyelamatkan dirinya daripada pihak berkuasa dan dalam masa yang sama menyelesaikan pembiayaan pembedahan ayahnya?

Pengarah
Khabir Bhatia

Lakonan
Beto Kusyairy, Nadiya Nissa, Sharnaaz Ahmad, Chew Chew Kin Wah, Adlin Aman Ramlie, Jalil Hamid, Lan Pet Pet, Fimie Don dan Chelsia Ng

Tarikh Tayangan
Esok (4 Disember 2014)

Trailer
 

This post have 0 Comment

Next article Next Post
Previous article Previous Post