Sinopsis Lu Mafia Gua Gangster Lakonan Kumpulan Zero ( Syaiful, Sharif Dan Atu)
Mengisahkan Amir lakonan Atu dan Rosham (Syaiful) bekerja di sebuah tempat pelupusan sampah di Johor. Sementara itu, Megat (Sharif) adalah penjaga tapak pelupusan itu. Menariknya, setiap daripada mereka punya impian dan angan tinggi melangit.

Amir ingin bergelar seorang pelumba kereta terhandal di dunia. Manakala Rosham selalu bermimpi untuk menjadi seorang aktor hebat seperti idolanya, Datuk Rosyam Nor. Dan terakhir, Megat mengidamkan untuk menjadi orang yang kaya dan berpengaruh.

Sementara itu, King (Datuk Jalaluddin Hassan) dan Kong (Zack Taipan) merupakan dua mafia yang paling digeruni di daerah sama. King dan Kong adalah kawan rapat sejak kecil lagi dan rakan bisnes. Pada satu pertemuan dengan pembeli berlian di sebuah restoran, King terpaksa menyorokkan kotak berlian itu selepas mendapati pihak polis turut memasuki premis sama.

Selepas pasukan polis beredar, King cuba untuk mengambil semula berlian itu. Nasib malang menyebelahi mereka. Kotak tersebut didapati hilang. Siapa yang mengambil kotak berisi berlian tersebut? -sinopsis dan rujukan dari facebook Lu Mafia Gua Gangster Official

Lakonan
Kumpulan Zero, Datuk Jalauddin Hassan, Apek, Zack Taipan, Shira Saad, A. Galak, Zulkifli Ismail, Along Ezyndy, Azlee Senario dan Gunser.

Tarikh Tayangan
21/4/2016

Facebook - Lu Mafia Gua Gangster Official