Lirik Lagu Hutang - Floor 88 (Terbaru 2019) - yusufultraman.com //]]>
News Update
Loading...

Isnin, Julai 29, 2019

Lirik Lagu Hutang - Floor 88 (Terbaru 2019)


Lirik Lagu Terbaru Dari Floor 88 Bertajuk Hutang

Kau nak cepat kaya..
Macam jual unta
Tapi kau sendiri
Malas nak usaha
Cerita sana sini
Gebang kau merata-rata
yusufultraman.com
Pantang depan mata
Ada saja cerita
Tipu belit kawan
Macam ular sawa..
Bila dah tahu kau lari berbatu
Macam kau nampak hantu

#
Cerita zaman dulu..
Pak Kaduk gadai tanah
Dia laga ayam bukan kepunyaannya
Cerita zaman sekarang
Kau yang guna duit orang
Pabila pecah tembelang
Lari lintang pukang
Kau tak mampu bayar sekupang-pang
yusufultraman.com
(Alakazam!)

##
Tepuk amai-amai belalang kupu-kupu
Bayar duit aku yang semua kau sapu
Kambing biri-biri ala sudah datang dari Jawa..
Mana kau nak lari bawa duit tu kemana..

Bulai laju-laju buai sampai lah pokok sena
Duit ku beribu semua entah kemana..

###
Memanda Fasola tikam di tapak kakinya
Dah memang kau salah ku taboh kau pun tak apa..

Rampo ngiseng semar tilem..

--Buluh runcing satu--

(Solo!..) 3x

La la la la la..

ulang # dan ##

Bulai laju-laju buai sampai lah pokok sena
Bayar hutang itu takut nanti kau merana..

ulang ###

Rampo ngiseng semar tilem.. 2x

Hutang - Floor 88
Lagu: Zai Hamzah
Lirik: Achoi Floor 88
Arrangement: Harry Khalifah

Share with your friends

Give us your opinion

Notification
This is just an example, you can fill it later with your own note.
Done