Tuesday, October 01, 2019


Lirik Lagu Terbaru Dari Nabil Ahmad Bertajuk LuPK Sendiri

#
Dalam otak ada akal
Dalam akan ada jalan
Dalam jalan ada simpang
Dalam simpang ada cabang

##
Lu pikir Sendiri!! 4x
yusufultraman.com
Tak cukup makan minum tapi dia mahu
Pasang lagi satu taknak bini dia tahu
Tengah Harap anak orang sangkut sisi
Macam jantan playman tapi takut bini

Hubungan dia dengan bank loan
Kena reject, panggil dia friendzone
Ccris dalam krisis, brother bukan berada
Hutang keliling tali pinggang dia prada

Tangki kosong, dompet kosong
Tak habis-habis lagi cakap kosong
Dia kata, dia kaya
Tapi roti dia pun habis kosong

Akal tak sekali datang
Fikiran tak sekali tiba
         (2x)

ulang # dan ##

Aku pelik bin ajaib bila korang hilang akal
Sebab usaha dan hasil korang bila tak setimpal
Mulut takda insurance, tak takaful
Kerja takat ni tapi nak gaji takat tu

Apa barang gamble macam russian rullet
Kalau segan sebab barang grade triple A
Budak flat kerja valet pun tolak kereta mahal
Kena yakin boleh sebelum ajal

ulang # dan ##

This post have 0 Comment

Next article Next Post
Previous article Previous Post