Aku dah curang


Tadi dalam pukul 4.30 ptg aku dah curang.hehe.aku apply innity tadi jugak,dalam 5 minit dah dapat.walaupun dapat buffered lg 2 dalam masa 2 hri..Aku curang jugak..Apa risikonye bila curang?yang aku tau semua jadi separuh..potato rm30 jd rm15..semua pun gitu la kot.xpe try sesuatu yang baru.akhir kata maafkanku menduakan mu..wahaha

10 Ulasan

  1. bestnye.. tak pernah dpt buffered earnings dr nuffnang =(

    BalasPadam
  2. xpe bro..traffic ko tggi..x rugi pakai innity...

    BalasPadam
  3. wah patut nampak hijau je...aku punya traffic tak stabil, thumb ub!!

    BalasPadam
  4. dell jer idup kat header aku tembvak tu..innity tido....huihhh ko curang nehhhh

    BalasPadam
  5. hakhak
    jgn nyesal lak :P
    tp trafik tinggi takpe.

    BalasPadam
  6. patutlah aku nampak ada ads innity dekat nuffnang.. aku ingatkan apahal.. huhuhu

    BalasPadam
  7. salam,
    dari Kuching saya terbang, dengar cerita pasal 'curang' ni..hehe
    curang yang ni takpe, yang penting menguntungkan...
    nampak bertambah meriah iklan disini.

    semoga tetap semangat ultraman..

    BalasPadam
  8. takpe tuan, yang penting untung banyak.. kekeke :D

    BalasPadam
  9. xper, lebih berbaloi2, apa salahnya nak curang.... :)

    sis pun tgh berkira2 nkcurang ni tp masih lagi kemalasan nk anta emel...malas nk mengarang surat mengampu..hoho

    BalasPadam